Vacsoracsata

az rtl uj sorozata a téma Vacsoracsata avagy hogyan főznek a hírességeink

Kereső

Egyedi keresés

AJÁNLATOK

Receptek

Utolsó kommentek

VACSORA CSATA

2008.03.02. 11:24 - sorozat

Címkék: rtlklub vacsoracsata

Minden nap más alkalmi séf kápráztatja el konyhaművészetével négy ismeretlen társát. A séf maga vásárolja be a hozzávalókat, készíti el vendégeinek az étket, terít, tálal és persze jó házigazdához méltóan igyekszik szórakoztatni is vendégeit.

Vacsora után az ínyenc vendégek pontozzák jártasságát az ízek világában, kegyetlenül kritizálnak minden apró részletet.

Másnap viszont pontozóból lesz a szakács és az előző napi séf is kezébe veszi a pontozótáblát. Ám a pontokról s így a verseny állásáról csak pénteken, “az utolsó vacsora” után értesülhetnek a csatázók. Aki a héten a legtöbb pontot kapta, értékes nyereményben részesül.


Íme 5 indok, amiért érdemes jelentkezni és részt venni az RTL Klub újonnan induló műsorában:

5 ember, akik talán mindenben különbözhetnek egymástól, de egyvalami biztosan összeköti őket. Szeretnek jókat inni és enni, szívesen látnak másokat vendégül egy kellemes estére, és bármit megtesznek, hogy ez a vacsora tökéletes legyen.

5 este, amikor megismerkednek egymással- és saját lakásukban, saját főztjükkel egy héten át felváltva vendégül látják egymást.

5 főzési stílus, ki-ki a maga módján alkot a konyhában, mely sokkal több, mint egy helység, ahol az étel készül: emlékek, hagyományok, vagy akár a kísérletezés szentélye, az örömök forrása.

5 vélemény, mert minden este zsűrizni kell a terítéket, a vendéglátást és mindenekelőtt azt, ami az asztalra került, legyen a kritika akár dicsérő, akár elmarasztaló, már ha a vendégeknek nem ízlett a vacsora..

5 versenyző, akik eldöntik, hogy közülük, ki a legjobb házigazda, ki rendezte meg a tökéletes estét, tehát ki fogja megnyerni a VACSORA CSATÁT, és az ezzel járó díjat.

Forrás: rtlklub.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsoracsata.blog.hu/api/trackback/id/tr20360830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kenyeri Viktória 2008.03.03. 17:22:32

Sziasztok !
10 éves kislány vagyok !
és nagyon szeretem ezt a műsort!
most hogy tanulok láttam és nagyon jó!!
éhes is lettem!

era 2008.03.03. 17:28:54

Szerintem nagyon ügyes volt Bea asszony. Neki volt a legnehezebb, mert ő volt az első, de ettől függetlenül jó volt.

Ádám 2008.03.03. 17:43:49

Sziasztok!

Szerintem is ügyes volt Bea asszony, szivesen megkóstoltam volna a fősztjét ,de amit szegénnyel műveltek, (Soma, és az a szőke nőci) hát az valami borzalmasan bofátlan volt ..

Norbi- Szlovakia 2008.03.03. 17:51:25

Én is kellemesen csalódtam Bea asszonyban, szerintem Soma nagyon csúnyán viselkedett. Szégyen, hogy szemmel láthatóan Soma rögtön az első adásban becsiccsentett. Enikő pedig úgy kritizálja az ételt, hogy szinte meg sem kóstolja. Szerintem Ő nem a neki megfelelő műsort választotta.

agimami7 2008.03.03. 17:58:41

Nagyon ügyes volt Bea! A többiek megérdemelnék, hogy Ő is így cikizze majd őket, ahogy vele csinálták!

agimami7 2008.03.03. 18:05:30

Nagyon ügyes volt Bea! Finomakat főzött! Nem érdemelte meg a sok rosszindulatú kritikát! De remélem visszaadja a többieknek!

katie 2008.03.03. 18:13:01

Kár,hogy nem olyan személyek szerepelnek,akik főzni szeretnek,hanem olyanok akik magukat mutogatják.Sajnáltam,én is Beát,mert nem kritikákat kapott,hanem csak nagyképű szövegeket.

gabi 2008.03.04. 11:46:39

sziasztok

Nagyon jó voltál Beus :D remélem te is így kritizálod őket a fiuk előtt le a kalappal ők próbáltak menteni a mentetőt
nagyon ugyi voltál

Sendyke 2008.03.04. 14:51:26

Helloka!
Na hát azt a desszertet most elfogadnám...nagyon ügyes volt a Bea...zsűrinek +szerintem sem 1 vegát kellene batenni...bezzeg az én vendéglátos tanárom tényleg szakmai szemmel értékelne...:)
Jó volt!Pusssszy

ark 2008.03.04. 17:21:09

Szerintem nem a főzés a lényeg benne, hanem a szimpátia.. A Bea asszonnyal nyilvánvalóan nem szimpatizált a Sütő Enikő, akiben most nagyot csalódtam..
Támogatom a fogyókúrákat, tisztítókúrákat, de ez a "lekaparom a porcukrot" stílus sok..Az ilyen ember talán nem is élvezi az ételeket.. A Soma is húst csinált, ráadásul snassz kaja volt..De neki meg 10-et ad?? Most akkor mit is kell pontozni?

horváthné kátai ilona 2008.03.04. 17:27:55

Ica kaposvárrol . Na hát igy már van mihez hasonlitani ha már van legalább két rivális a versenyben nekem messze menőleg Bea hozzá állása tetszet igazán annál is inkább mert esztétikailag is más volt és szerintem izre is nagyon ott lehetett a toppon igazságtalanok voltak a pontok mérlegelésénél főleg Sütő Enikő

Melinda 2008.03.04. 17:29:25

Benkő Dánielben nagyot csalódtam, a főképp a Sománál tanúsított viselkedése visszataszító, ahogy a vendéglátóját kifigurázza... Oszkár szintén taktikus, nem őszinte e kritikája..próbál belekötni mindenbe..elég röhejes..Bea és Soma sztem nem hazudtolja meg önmagát, szívesen lennék a vendégük...ők igazi háziasszonyok. Sütő Enikő meg csak úgy van.

HátÉn 2008.03.04. 19:09:00

Tócsni, pacsni, lapcsánka, macok..... közel ugyanazt jelenti mindegyik... Reszlt nyers krumpli, liszt, tojás. És fokhagyma, és lehet még variálni sokféleképpen.... Mikor Irénke mamához megyünk, (Mátra) akkor macoknak hívják, és reszelt krumpli, liszt, só... Isteni, ropogós, illatos, és mindig kevés.....Futkározik a nyál a számban. Édesanyám receptje (isten nyugosztalja, ő már nem süt nekünk, sajnos): Reszelt nyers krumpli, liszt, tojás, fokhagyma hegyek, só bors.... Hááát, a férfiak aktív közreműködésével készült (három fiú, és édesapám) mi reszeltük a krumplit. Mikor kész voltunk vele, Édesanyám kizavart bennünket a konyhából, ehhez még a laskasirítőt is igénybe kellett venni néha (ez a nyújtófa) és elkezdődött az isteni művelet. Akkor mehettünk be, mikor már legalább 10-15 kész volt a remekműből.... És utána mindig lemaradásban volt a sütéssel... Ez már csak emlék, és ez szomorú... Nemrég ettem ilyen lapcsánkának nevezett ételt egy étteremben, ez volt az alap, rajta valamilyen pörkölt, hááát, csak halvány emlékeket ébresztett. Mikor összejön a család, kísérletezünk, de Édesanyám ízeit csak imitálni tudjuk! Bocs, ha bővebbre sikeredett, de tényleg jó emlékek ezek..

Marika 2008.03.04. 21:48:48

Sziasztok!

Nekem minden elismerésem a Beáé , nagyon szép és tiszta a lakása , gusztusos volt a teríték , az ételek különlegesek és mutatósak voltak. Sajnáltam a rosszindulatú megjegyzésekért , nem érdemelte meg. Szívesen lennék vacsoravendég az ő asztalánál.
Somáról az a véleményem , hogy kívül puccos , belül meg koszos , gusztustalan és nem higiénikus módon kíszültek az ételei. A kenyérbe bele volt sülve a keverőlapát , a tyúkon rajta volt a gégéje amikor már oda tette főni , meg kellene tanulni , rendesen megtakarítani főzés előtt. A második fogás egyenesen gusztustalan volt , tocsogott a zsírban. A desszertet meg nem nagy kunszt volt megcsinálni. És nem volt gusztusos a terítés sem aminek már az elején étvágyat kellett volna kelteni. Ne legyen ilyen öntelt , mert Bea messze felülmúlta Somát.
Sütő Enikő meg szimpátia alapján pontozott és nem az étkek alapján!
Hajrá Bea , függetlenül az eredménytől , te vagy a jobb!

Puszi! Sziasztok!

sorozat 2008.03.05. 05:31:41

én is macoknak hívom! :) és imádom, ahogy anyukám süti, finom ropogós, frissen forrón a legjobb! Krumpli, liszt, só, víz el se lehet rontani - gondolhatni, de nekem sose olyan finom, mint az anyukámé.

Egyébként lafantyula néven is hallottam már

Zborai imre · http://google 2008.03.05. 06:31:37

Szerintem tök jó.

edo 2008.03.05. 10:37:55

sziasztok,
szerintem bea jó volt és nem értem soma miért kritizálta le ennyire enikővel együtt.arrol nem is beszélve, hogy soma jóval alatta volt sztem bea teljesítményén és még is ő kapott több pontot... úgy gondolom ez nem fer inkább szimpátia az egész és nem más. jó voltál bea!

csilla 2008.03.05. 13:27:16

sziasztok.egy erdélyi lány vagyok. nekem nagyon tetszett Bea asszony,ügyes háziasszonynak tartom. szerintem egyáltalán nem érdemelte meg eszt a bánásmodot amit a 2 hölgytöl kapott,föleg Soma szövege bosszantott fel ijen ,hogy SÖR,BOR,PÁLINKA ?. Ez ugy jött ki hogy ö nem is a vacsorára várt hanem az itókára. mert mikor be mentek hozza az első dolga az volt Beának hogy illedelmesen meg kinálta de ez sajnos nem volt eleg neki-ezek szerint.

judyna 2008.03.05. 16:52:09

Nagyon megalázónak érzem a szereplők kritizálását, egymás cikizését. Benkő Dániel életkörülményeinek bemutatását nem is minősítem.

Panda 2008.03.05. 17:18:25

El sem hittem, hogy Benkő D. ilyen körülmények között él. Úgy érzem, hogy tehetne valamit azért, hogy tisztább életet élhessen. Sajnos a többit nem láttam, csak Somáét. Ő nem nagyon vette figyelembe, hogy ki vegetáriánus ki nem, de nem ez a lényeg. Drukkolok mindenkinek, és remélem már csak jobb vacsorák jönnek!

Niki 2008.03.05. 17:20:40

Most néztem a műsor ... Benkő Dániel egy igen kedves, vendégszerető és inteligens ember, DE ahogy a többiek kritizálták és undorodtak a háztól a kajától és mindentől... felháborító és gusztustalan!!! kíváncsi lennék annak a kis ficsúr otthonára ha nem lenne anyuci vagy nem lenne asszonyka hogy hogyan nézne ki??? És egyébként is... Minek vállakozik valaki egy ilyen műsorba, ha ennyire finnyás?? jajj allergiás vagyok... na persze...! FINNYÁS és nyápic!!! Szégyelje magát az összes aki ilyen aljas módon viseltetett ellene.

Zsike 2008.03.05. 17:56:55

Bocs, ficsúr, vagy nem ficsúr, azért a tisztaság alapvető dolog. Nem várja senki Benkő Dánieltől, hogy ő takarítson, vagy mosogasson, vagy még nem hallott házvezetőnőről, takarítónőről? ha ez igaz, amit mutattak, elszomorító,
gv7vw2ennyire igénytelen lenne?

Tamás 2008.03.05. 18:06:17

Most néztem a műsort. Nem találok szavakat... Nem tudom elhinni, hogy tudnak emberek ilyen körülmények között élni.
Állítólag egy ismert, intelligens emberről van szó, sajnos én nem tudok róla semmit, se a zenéjéről, se múltjáról, a Vacsora csata c. műsor után pedig már nem is akarok.

Nagyon sajnálom Bea asszonyt, aki kitett magáért, aki minden nap főz, úgy áll a dolgokhoz a konyhában, hogy lehet látni rajta nem ma kezdte a háztartást és ennek tükrében csak 26 pontot kapott, míg a nagy "művészúr" 22-öt, irreális!

Gusztustalan, igénytelen, koszos, maga az ember mondjuk pont ezt vártam a lakásától is. Egy személy és annak a higiénikus milyensége pedig nem függ a vagyoni helyzetétől, csak a saját emberi mivoltától, arról nem is beszélve, hogy a kutyámnak az a területe ahova piszkít, tisztább, mint a Benkő Dániel hűtője ahonnan vendégül látta és látja az embereket és természetesen ahonnan ő maga is eszik.

Khepi 2008.03.05. 18:10:17

sziasztok :)

a mai rész ledöbbentett... a tisztaság egy alapvető higénia, még ha művész is az illető személy! tény hogy vannak erre a célra alkalmazható emberek. az egymás cikizése..hát..igen....ha meghívnak vendégségbe.....ne azt nézd hova hívnak.....hanem a gesztust! valaki számára fontos vagy! és azt nem illik megsérteni.

pöpe 2008.03.05. 20:07:15

Beának gratulálok neki volt a legnehezebb mivel ő volt az első. Ügyes háziasszony. Nem volt szép a többiektől ahogy krtitizálták hiszen nem tudják hogy álják meg a helyüket. Somától többet vártam volna. Inkább magát kínálta mint a vacsorát. Kicsit túlzásba vitte az egészet. Benkő Dániellel szemben nem volt szép amit tettek, és amit mondtak, agglegény léttére szívvel lélekkel fogatta a vendégeit. nem a lakást kellett volna kritizálni hiszen vacsorára vendégek voltak egy agglegénynek ekkora lakást elég nehéz rendbentartani,

klementina 2008.03.05. 21:18:31

szerintem nagyon jo volt bea es en csak gratulalni tudok neki . te vagy a legjob bea !!!

T-né 2008.03.05. 22:03:45

Hát nekem is remegett a gyomrom a konyha bemutatása után.A ház maga tetszett volna meg amit főzött is de az a konyha!Egyszerűen borzasztó volt..

Imi 2008.03.06. 07:00:35

Benkő Dániel ojan ételeket készítet, hogy felfordult a gyomrom. A konyha borzasztóan nézet ki a sütőn egy kiló zsír a mikróról nemis beszélve. Bea jól tete hogy elmondta Daninak hogy milyen borzasztó a konyhája.És Dániel volt az aki a legjobban kritizálta Beának és Somának a fősztjét. Amikor az övé ehetetlen volt.

Baba 2008.03.06. 13:12:34

Szerintem Bea a legjobb!! Nagyon sajnáltam amikor mindenki lefikázta őt:(

Zso 2008.03.06. 17:47:38

Úgy látom Enikő vega kajája nem nagyon jött be a társaságnak, ennek ellenére sok pontot kapott

Balamir 2008.03.06. 20:04:44

Szerintem Beának nem kéne a 101 kiskutyás mintán viccelődi. Vagy a zebraminta trendi ?

Andi 2008.03.07. 10:51:55

Szerintem Sütő Enikő "produkciója" meg sem közelíti Beáét, sem az étel, sem a vendéglátás szempontjából . Beánál az volt a legnagyobb gond , hogy ő volt az első ezért szerintem eléggé alul van pontozva a többiekhez képest!!! (legfőképp, hogy Enikő és közte 1 pont a különbség)
SZÓVAL GRATULA BEÁNAK, SZERINTEM Ő VOLT EDDIG A LEGJOBB!

KITTIKE 2008.03.07. 13:10:36

ZERINTEM BEAASZONNY NAGYON JOL TUD FÖZNI A SOMA MEG MEHET A LEVESBEN MERT Ö NAGYON UTÁLATOS ÉS SZERINTEM Ö SEM FÖZÖTT JOBBAN MINT A BEA ! ÉLJENEK A ROMÁK! A PARASZTOK MEG FUDZSIK!

Székely Zs. 2008.03.07. 16:19:09

Soma főztje undorító volt, azt hangoztatja, hogy milyen profi háziasszony, de még amatőr szinten sincs. Vendégségben nem illik kézzel enni, meg kézzel savanyúságot szedni az üvegből. Beától csak tanulhatna, tisztaságot , rendet is. Soma nem pontoz következetesen. Sütő Enikő Beánál már a terítékbe is belekötött, Sománál még csak egyforma teríték sem volt, mégis 10 pontot kapott. Hol a következetesség?

kati85 2008.03.07. 17:52:11

Dánielnek a vacsorája undorito volt.

Balamir 2008.03.08. 12:09:15

Akár mekkora Mamagésa meg sztár ha nekem még poénból is a koszos mancsával vesz ki savanyúságot hát és beszóltam volna hogy mi van áztatod a körmeidet a lében. És használ a repedezett körmeidnek?

barpi 2008.03.09. 10:30:33

Bea aszony elött le a kalappal. Nagyon guszta volt amit főzött, és az egész műsor alatt Ő volt a leg egyenesebb, leg őszintébb.

Soma szerintem nem nyert volna, ha normális szavazórendszert alkalmaznak a készítők. A menű gyenge volt. Csak a szája volt nagy, de ezt már megszokhattuk tőle.

Dánielt nagyon sajnálom, mert igaz, hogy nem a tisztaság az erőssége, de nagyon szimpatikus volt számomra.

Vegetáriánus Enikőre csak rosszat mondhatok. Ahogy rá akarta erőszakolni a saját hülyeségét a vendégeire, az nálam (az ő szavaival élve) kiverte a biztosítékot.

A végére hagytam a hatalmas arcú oszkárt. Oké, hogy sikeres modell, nem vitatom, de akkor sem kellene így leszólnia minden vendéglátóját, mert szerintem az ember nem azért megy vendégségbe, vagy nem azért hívják, hogy pókhálot, vagy egyebet keressen. Aztán meg nála is volt ugyebár. Az adagjai nevetségesek voltak, a stílusa pedig rettenetesen bunkó!

Javaslom a műsor készítőinek, legközelebb egy fényevőt is tegyenek a csapatba.

Szücs Judit 2008.03.09. 14:11:14

Nem kellet volna Bea asszonyt így le pontozni tök jól csinálta

Janos 2008.03.09. 20:44:25

Bravo BEA !! , szerintem az értékelés igy kellene kinézzen: Bea, Oszkár, Soma, Enikő, Dániel !
Remélem a szavazás (értékelés) lehetősége változik !?

Balamir 2008.03.10. 17:49:13

Úristen tömik a baromsággal a nézők fejét. A kopasz gyerek tradicionális íjászatot művel csigás íjjal. Az mióta tradicionális?
De a csorbát a poháron megtalálta. Én meg azt mondom mi van ha direkt csorbította ki?

Temari 2008.03.11. 16:53:15

Hogy lehet ide jelizni?

Balamir 2008.03.11. 17:29:49

Úristen előételnek sült virsli, ki a franc látott ilyet.

henrietta 2008.03.11. 17:43:19

Szerintem andi jobb volt mint maci neki maximumot adtam volna pux heni

NÓRI 2008.03.11. 18:05:00

Hát én pl. nem szeretem a pacalt de a tengeri herkentyűket sem.
Úgyhogy ha csak azt nézném hogy eddig mi került terítékre akkor valószinű hogy nem sok pontot kapna Maci és Andi ! De Andrea a felsőbbrendűség érzetével nagyon ellenszenves lehet sokmindenkinek! Maci meg pont az ellentétje Andinak kedves, mindíg jókedvű,humoros. Jó persze itt az lenne a lényeg, hogy ki hogyan tud főzni, de ez egy tv műsor!!! És elkerülhetetlen , hogy figyelembe vegyük azt is milyen személyiségek. Arról nem is beszélve 500.000ft a főnyeremény!!! És nem hiszem, hogy Nagyné József Andreának szüksége lenne erre a pénzre a milliói mellé!!! Remélem nem csak én gondolom így!?

Balamir 2008.03.11. 19:55:26

Ez a pacal dolog egy kicsit rosszul sült el. Nem hiszem egyből hányingerrel kell küzdeni ha valaki meglátja a pacalt.
Na most ha valaki ennyire finnyás akkor ne menjen vendégségbe. Vagy ha igen akkor előre jelezze hogy pl. vegetariánus.
Persze ez egy verseny, de hogy bele sem kóstolok ez minden esetre bunkóság.
Persze már ott el lett cseszve a dolog hogy nem kérdezte meg Maci ki mit kér inni.

h2o 2008.03.12. 13:25:10

Benkő Dániel konyhálya szebb volt bea asszonyénál a kalya nagyon jó lehetet csak húzták a szájukat én meg kostoltam volna

Zso 2008.03.12. 19:23:13

h2o, még Dánielnek sem ízlett a saját főztje, egyébként egy kis h2o némi tisztítószerrel jó hatással lenne a konyhájára

Balamir 2008.03.18. 09:50:04

Azt azért jó lenne tudni hogy ez a nagy kalandozás a más lakásában a forgatókönyv része-e?
Mert nálam ha vendég van nem szaladgálhat kényére-kedvére kutakodhat a lakásban.
Ha beteszem a hálószoba ajtaját mondván hogy rendetlenség van ne figyeljetek rá, akkor ember legyen a talpán aki bemehet fosztorgatni a személyes cuccomat.
Vagy ez most az új szokás? Mert akkor én régimódi vagyok.

Aliza 2008.03.20. 17:23:41

Sziasztok!

A mai műsorhoz hozzászólva.
Nem is értem hogy lehet az a fodrász Zoli talán,de a nevét sem jegyeztem annyira érdemtelen rá...ilyen megjegyzéseket tenni egy normális körülmények köztt élő emberre.Mert ugye magar viszonylatban nem a luxus a jellemző.
Én személy szerint kiherélném!!!!!!!

illés 2008.03.23. 20:07:29

Sziasztok
11 éves fiú vagyok
ezt a műsort ímmádom!

klill 2008.03.23. 21:26:37

A Zoli egyszerűen egy BUNKÓ és még Ő foglalkozik emberekkel
akinen koszos a haja nem mossa meg?

Cinta 2008.03.31. 17:28:48

Nagyon jó volt Marsi Anikó!!!!!

Dorottya 2008.03.31. 17:39:00

Szerintem is Zoli bunko volt mert ha vendégségben vagyunk nem turkálunk másnak a hütöjében !!!!!!!!Anikó ki tett magáért ,de látszik hogy nincs a háta mögött nagy tapasztalat!!!! IGY TOVBB ANIKÓ !

Dorottya 2008.03.31. 17:40:52

Szerintem is Zoli bunko volt mert ha vendégségben vagyunk nem turkálunk másnak a hütöjében !!!!!!!!Anikó ki tett magáért ,de látszik hogy nincs a háta mögött nagy tapasztalat!!!! IGY TOVBB ANIKÓ !

B Hajnalka 2008.04.01. 17:28:50

Nagyon nagyon jo a csapat őszintén !

Ági 2008.04.02. 17:00:05

Azt hiszem, Ördögnek hívják: még egy ilyen nyafka, beképzelt nő kevés akad kicsinyke országunkban!!!!

hunika 2008.04.04. 17:39:40

Hat ez a sorozat Cool!!:)

yoga106 2008.04.04. 21:46:10

szerintem nagyon bájos az Ördög Nora ,és egyáltalán nem beképzelt,és kiváló volt a vendéglátás................

én 2008.04.05. 16:08:22

Sziasztok
nem tok mithozá szólni jó volt szeintem csak Zoli picit búnkó volt...............
ENYIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII SZEINTEM

diko37 2008.04.05. 18:35:49

SZIASZTOK!! JÓ A MŰSOR NAGYON,DE AZ ÖRDÖGH NÓRA NÁLLAM LEÍRTA MAGÁT˘!GRATULÁLOK A NAGYMAMÁJÁNAK.JÓL TUD FŐZNI.A TÖBBIEK EZERSZER JOBBAK VOLTAK!!!!

diko37 2008.04.05. 18:37:31

BOCSÁNAT AZ ÖRDÖG-H NÉLKÜL.

angyal henrietta 2008.04.08. 17:15:17

sziasztok! Szerintem amit ágica művel a péterrel ez kész botrány !Most megmutattta ország világnak hogy sehol semmilyen körülmények közt nem tud viselkedni

Sziszi 2008.04.13. 18:42:12

Sziasztok! Ez az Ágica szörnyű! Csodálkozik hogy senkije sincs? Egy kibírhatatlan, feltűnési viszketetségű, de szerintem nem kell bemutatni senkinek.

Szücs Judit 2008.04.27. 19:26:17

syastok tök jók

Horvath Ibi 2008.05.03. 21:46:06

Én szeretnék jelentkezni a csatára. Rottyantanék én olyan fini vacsit, hogy szeme, szája tátva maradna mindenkinek. -)))

romapop 2009.02.25. 18:05:18

Én is csak annyit szertnék hozzá füzni hogy Bea asszony nagyon ügyesvolt,és gratulálok neki acsaládommal eggyüt mert profi volt. Bea BÜSZKÉKVAGYUNKRÁD:

Bonceke 2009.10.30. 21:36:30

nem tom hogyan főzött Bea asszony...ezek szerint jól :D.De páratt szokatm nézzi és elképesztő hogy egy vaccak magyaros vagy akkár zsemleszínű,vagy világos vajast nem tudnak megcsinálni...én 17 éves vagyok igaz szakácsnak tanulok de már 14 évesn tudtam ilyen alapvető dolgokat csinálni...nem hogy még 20-50 éves korig vagy még több...szerintem bár melyik "Celeb" gyermek korában főként ha nő az illető az anyukájától megtanulhatott volna...vagy egy alap hús levest...pedig az a legegyszerűbb leves...hideg vízbe bele a hús lehabozzuk majd vele a zöldség (répa,gyökér,egész hagyma,foghagyma,zeller, petrezselyem zöldje,meghámozott paradicsom kis erős paprika nem árt :D bár ez izlés. és só és egész bors ha valaki nem tudja ezt megjegyezni hát akk ez nagy szánalom...


süti beállítások módosítása