Vacsoracsata

az rtl uj sorozata a téma Vacsoracsata avagy hogyan főznek a hírességeink

Kereső

Egyedi keresés

AJÁNLATOK

Receptek

Utolsó kommentek

3. heti játékosok - Szavazás

2008.03.17. 15:54 - sorozat

Címkék: rtlklub szavazás vacsora csata

A 3. hét versenyzői


Gál Melinda

Kovács Zoltán

Kollár István

Sámson Ágnes

Schmik Mária
 


A bejegyzés trackback címe:

https://vacsoracsata.blog.hu/api/trackback/id/tr41384372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcsy77 2008.03.18. 08:40:43

Zoltán szerintem kaphat 8 pontot ,mert itt ugyanis nem a lakásról volt szó ,
hanem a vacsoráról-értékelem ,hogy arra is volt gondja ,hogy egy vacsoránál mennyi alkohol fogyjon és milyen ital milyen pohárbol és melyik oldalon legyenek a poharak .Egyetlen probléma amit sajnálok,hogy a desszertet étkezés előtt nem vette ki a hűtőből ,aminek úgy tudom nem szabad hidegnek lennie amit készített. S szerintem az sem volt baj,hogy nem fatányérokat használt,hanem fehéret ,hisz a fehér a tisztelet jel azok iránt akik asztalhoz ülnek.
Tetszik a műsor gratulálok,bár ez is a nagy külföldttől lett átvéve!
Tisztelettel-marcsy

marcsy77 2008.03.18. 09:24:51

Nem tudom hogy vagytok vele ,de ha én vendégeket hívok ,nemcsak a magam örömére főzök !!!

Zsucimama 2008.03.18. 17:28:05

Idáig a Mária volt szerintem a legszuperebb, elsősorban nem az ételek miatt, -ami szerintem így képernyőn keresztül is egyébként nyálcsorgató volt - hanem. mert tényleg őszinte és Ön magát adja.
Még életemben nem láttam ennyi finnyáskodó, válogatós embert! :), nagymamám mondaná, hogy a háború alatt, akik éltek azok megtanulták értékelni az ételt.
Nagyrészt igazat adok neki :)!

mammsi 2008.03.18. 20:30:49

Nekem valami nem tettszik ezzel. Olyan mintha ki lennének osztva a szerepek, pl. a Marinak basztatni kell a Melindát, vagy a Zolinak nyomulni kell a Marira ...stb. Szerintem a versenyzők nem hozhatják a saját formájukat. Sajnálom őket. De csak tudták, hogy mire vállalkoznak

Zso 2008.03.20. 12:32:27

Nem hinném, hogy ilyen utasításokat kaptak volna. Szerintem ilyen a természetük.
Az viszont lehet, hogy nem tudták, hogy mire vállalkoztak, csak menet közben világosodott ki...... nem tudom, én még sosem jelentkeztem semmiféle szereplésre

pozsine 2008.03.20. 18:25:48

Láttam a mai adást és nem kicsit voltam megdöbbenve, hogy ez a ZOLI gyerek milyen nagy tapló!
Olyan nagy előítélete van hogy nem is tudom hogy tud így élni!!
Kíváncsi lennék, hogy a fodrász üzletben is így válogatja a vendégeit.
Előtte sem volt valami szimpi de ezek után meg pláne.
Kár hogy a házigazda nem hallotta mert akkora fülest adott volna neki hogy kirepül az ablakon!

Zso 2008.03.20. 18:56:35

A Zoli, szerintem is egy taplóóó.
Melinda viszont kezd szimpatikussá válni, eddig kissé ellenszenves volt, mondjuk ma is volt egy megjegyzése, ami nem tetszett, de fejlődőképes úgy látom :)

kovacskira 2012.06.20. 21:42:46

A harmadik hét versenyzőiről készült videókat meg lehet nézni valahol?Sehol nem találom...


süti beállítások módosítása