Vacsoracsata

az rtl uj sorozata a téma Vacsoracsata avagy hogyan főznek a hírességeink

Kereső

Egyedi keresés

AJÁNLATOK

Receptek

Utolsó kommentek

Gáspár Bea receptjei

2008.03.04. 06:32 - sorozat

Címkék: receptek gáspár bea vacsora csata fokhagyma krémleves tócsnis csirkemellfilé mákos galuska



Bea a hagyományos ízek kedvelőinek ajánlja előételként a

Fokhagyma krémleves -t

Hozzávalók:

4-5 szem krumpli
6-8 gerezd fokhagyma
2,5 dl tejszín

szerecsendió
őrölt bors
babérlevél

Elkészítési mód:

Az összekockázott krumplit és fokhagymát főzzük meg és tetszés szerint ízesítsük. Ha a krumpli megfőtt, akkor turmixoljuk össze vagy egy krumpli kinyomón törjük át. Ezután tegyük vissza a tűzhelyre és várjuk meg, míg rottyan egyet, majd sűrűsítsük be tejszínnel. Végezetül pedig egy kibelezett rozscipóban tálaljuk.

A tálalás előtt azonban mindenképpen grillezzük a cipót, így nem ázik át. Majd ha ezzel is végeztünk sajttal és petrezselyemmel díszítsük.



Az ínyenc ízek kedvelőinek ajánlja a

Tócsnis csirkemellfilé -t

Hozzávalók:

1 kg csirkemell filé
4 db nagy krumpli
2 db cukkini
1 db répa
4 db tojás
liszt
fokhagyma

ízesítő
olaj, őrölt bors

Elkészítési mód:

A húst szeleteljük vékony darabokra, majd klopfoljuk és sózzuk meg.

A krumplit, cukkinit és a répát reszeljük le, majd tegyünk hozzá tojást, lisztet, fokhagymát és fűszereket. Ha az állaga nem jó, akkor rakjunk még hozzá egy kis lisztet. Ezután a csirkemell darabokat lisztben forgassuk meg, majd kevés forró olajban süssük ki.

Köret:

Rizi-bizi

Kevés hagymát megdinsztelünk és megpirítjuk a rizst. Ha ezzel végeztünk, akkor sóval, borssal, ízesítőkkel megszórjuk, és meleg vízzel felöntjük 2:3 arányban. Fedő alatt pároljuk, míg el nem fő a víz.


Bea desszertje, amiért Győző még a koncert-körútjáról is hazaugrik

Mákos Galuska

Hozzávalók:

60 dkg sima liszt
fél csomag friss élesztő
3 evőkanál cukor
3 evőkanál vaj
2 dl tej
2 tojás sárgája
1 csipetnyi só
1 pohárnyi margarin
1 dl tej
20 dkg darált mák
5 dkg cukor
félmaréknyi mazsola
1 db citrom lereszelt héja

Elkészítési mód:

Morzsoljuk le az élesztőt egy pohárba, és öntsük fel félpohárnyi langyos vízzel, majd keverjük össze cukorral. Egy keverő tálba szórjuk a lisztet, és egy csipetnyi sóval ízesítsük. Öntsük rá a felfuttatott élesztőt, majd dagasztógéppel kezdjük el dagasztani. Kis adagokban adjuk hozzá a langyos tejet, a tojás sárgáját és egy szobahőmérsékletű vajat. Addig keverjük, míg a tészta az edény faláról le nem válik, majd langyos helyen tároljuk és kelesszük a kétszeresére.

Tegyünk darált mákot, cukrot, reszelt citromhéjat és mazsolát egy tálba, majd keverjük össze. Öntsük rá a forró tejet és egy-két percig hagyjuk főni kis lángon.

Ha megkelt a tészta tegyük egy lisztezett deszkára és nyújtsuk ki másfél centi vastagságúra. Egy kisebb szájú pohárral vagy pogácsaszaggatóval szaggassuk kis darabkákra. Bea asszony szerint érdemes a pohár száját időnként étolajba mártani, így nem fog ráragadni. Végezetül pedig a kis tésztagaluskák egyik felét helyezzük egy kivajazott közepes méretű tepsi aljára. Kanalazzuk rá a mákos töltelék háromnegyed részét, igazítsuk el egyenletesre, majd rakjuk a tetejére a kiszaggatott tészta másik felét. A maradék tölteléket osszuk el rajta és tegyük előmelegített sütőbe, ahol 150-160 fokon süssük 35-40 percig.

Ha elkészült tálaljuk nagy tányéron, erdei gyümölcsökből készült szósszal.

Forrás: vacsoracsata.tv

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsoracsata.blog.hu/api/trackback/id/tr84364215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attila 2008.03.04. 14:31:58

A műsor tetszett nekem. Kíváncsi voltam a receptekre,de hiányolom a jércemell filé fogást, mert ami ott fent le van írva az nem az amit a műsorban láttam :(. Hiányolom a füstölt sajtot a párolt almát...stb. Valamint a desszert öntetének a receptjét.
Remélem ezen hiányóságot pótolják.

Boci 2008.03.05. 21:47:00

Nagyon fincsi ez a kis kalácska!!
Nekem izlik!!
És nagyon guszta!!
Nyami

hena 2008.03.06. 12:36:08

Benkő Dánielt nem kellet volna ország világ előtt leégetni olyan amilyen ettől mé nem külömb a többi kiváncsi leszek az Enikőre

Moravecz Noémi 2008.03.06. 17:21:41

Szerintem Benkő Dánielt nem kellett volna úgy "lejáratni"az ország előtt.
Én nagyon sajnáltam szegényt és szerintem elismerés, hogy egy férfi mindezt bevállalta.
Egyébként Bea volta legeslegjobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Csak nem viselte jól szegény a szájhuzogatást!
Az egész ország tudja, hogy milyen jó, türelmes anya és a show alatt is elképesztően guszta, kivánatos kajákat csinált!!!
Én neki szurkolok a családommal együtt.

amos 2008.03.07. 08:02:44

Bea!
Gratulálok!
Toronymagasan a legjobb vagy!!!

Balamir 2008.03.07. 08:34:23

Beja asszony jól főz, de ilyen embereket mint Oszkár meg sem hívnék vacsira meg sehova.

kovacs judit 2008.03.08. 09:50:32

Szerintem Bea asszony volt a legjobb,sajnalom hogy veszitett.Az etelei is olyan gusztak voltak mint amilyen O

Bea asszony (Gáspár Bea) 2008.03.10. 17:22:34

Ténleg rossz volt a Dani étele!Ha ti ettétek volna ugyanezt mondanátok mint én!Köszönmö szépen aki nekem szurkolt!:)

bettus 2008.03.11. 13:04:43

Bea kezdettől fogva te voltál a legeslegjobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bea asszony (Gáspár Bea) 2008.03.11. 13:11:13

Köszönönm!Kedvesek vagytok!!!:)

Edit asszony. 2008.03.13. 19:53:41

Nekem is Bea tettszett legjobban. Folyamatosan nézem a műsorukat . Szeretem Őket. Nagyon drukkolok nekik.

nykol 2008.03.14. 13:16:03

Szeritem is a Bea főzött a leg jobbat,és jól megmondogata nekeik:-))))!!!!!!!

Barbi 2008.03.17. 17:43:49

Bea asszony volt a legjobb!!! És én nem sajnálom Benkő Dánielt mert ő vállalta a műsort .....és biztosan nem is kevés pénzt kapott érte!!! Legalább arra az egy napra hívhatott volna egy takarítót!!!!

marcsy77 2008.03.18. 10:54:53

Nagyon finom receptek -leírva és elkésztve-Gratulálok !!!!

SOMNAKUNI MAFFIARAJI 2008.03.20. 17:30:01

táven szászté táj báktálé ! ÉN FÖZÖK ITT A LEGJOBBBAN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD CSAK SENKI NE KOSTOLJA MEGYYYY ARZÉNNAL KÉSZITEK MINDENT :d IKSZDÉ

Vivi 2008.04.01. 18:08:57

Szerintem Bea főztje jó volt szívesen megettem volna!:)

Eszter 2008.04.11. 17:38:43

Sziasztok! Szerintem Bea főztje volt a legjobb!!!!!!!!!!!!!!!! Beán láccik hogy gyakorlott háziasszony! Gratulálunk Bea!

Hermin 2008.07.30. 17:58:30

Bea nekem nagyon szimpatikus vagy jó anya és türelmes feleség , én ennyi balhét nem tudnék lenyelni a férjemnek ,de
de remélem ezek a balhék nem igaziak és csak a műsornak szólnak.Gyönyörű voltál az esküvőn.Mi most augusztusban leszünk 20 éves házasok .Nem csinálunk semmien felhajtást nincs is miből.Nem vagyok irigy azért mert a te urad 5-ször iselvet én úgy gondolom nekem 1-szer is bőven elég volt .Tiszta szivemből kívánom , hogy legyetek nagyon boldogok és annyiszor erősítsétek meg eskütöket az Úr elött ahányszor kedvetek tartja .Még a kajádról nem is irtam nagyon ügyi vagy, ezekkel a hülye sztárocskákkak meg ne foglalkoz , hisz csak az éttermekbe jának enni.Főzni abszolút nem tunak csak kritizálni.Attól meg teljesen kiakadtam , hogy Soma honnan veszi a bátorságott ,hogy valaki ágyába befeküdjön.Ez a nő állitolag egy müvelt .Szerintem egy tuskó. Véleményem szerint
nem az a paraszt aki a földet műveli hanem az aki úgy viselkedik.
Puszi Hermina

roland · http://freemail.hu 2008.07.31. 20:17:31

szia jo vol köszke szp vagy jo csaj vagy bea


süti beállítások módosítása