Vacsoracsata

az rtl uj sorozata a téma Vacsoracsata avagy hogyan főznek a hírességeink

Kereső

Egyedi keresés

AJÁNLATOK

Receptek

Utolsó kommentek

Szavazás

2008.03.04. 22:24 - sorozat

Címkék: szavazás soma gáspár bea sütő enikő benkő dániel kinter oszkár

Szavazz a kedvencedre!

A bejegyzés trackback címe:

https://vacsoracsata.blog.hu/api/trackback/id/tr2365715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2008.03.05. 11:20:34

A Bea nagyon ügyes volt,nagyon jókat főzött le a kalappal.Soma talán az előétele ért valamit,nagyon nem kedvelem,mert előzőleg leszólta Beát,pedig nagyon szépen megterített és elég gusztusos dolgokat készített.A Soma szerintem labdába sem rúgott mellette.Az Oszkár helyes,kíváncsi mit kreál.A Benkő Dániel imádom ,egy tüneményes ember,imádnivaló.Sütő Enikőt ki nem állhatom,beképzelt,csak tudnám mire.Iszonyatosan el van szállva magától,pedig abszolút nem szép.Egy utálatos,finnyás kényes,nem illik a műsorba,mivel szinte semmit nem eszik.

Márti 2008.03.05. 11:23:47

Sziasztok!

Kár, hogy nem lehettem ott Sománál, mert én bizony nem lettem volna olyan válogatós, mint a meghívott vendégek....! Azt hiszem Sütő Enikő főztjére még kiváncsi vagyok (bár nem vagyok vegetáriánus), de nem hiszem, hogy Somát valaki is túlszárnyalja főzésben:-)

Márti 2008.03.05. 11:32:51

Ja, és a lényeg! lehet, hogy elfogult vagyok Somával kapcsolatban, merthogy nagyon bírom a "búráját"! Reméljük Benkő Dániel nem meztelenül fog főzni?! Bár ha azt akarja, hogy valaki felfigyeljen rá.........Merthogy nem nézem ki belőle, hogy egyáltalán ismeri a konyhát:-)

erika 2008.03.05. 13:14:25

bea nagyon ugyes volt.

gréta 2008.03.05. 16:51:52

bea a lgjob

Bubuka 2008.03.05. 17:30:07

Nagyon tetszik a műsor!Szerintem a Bea a legjobb, ügyes, magát adja. A többiek is jók,kissé el vannak szállva maguktól,legjobb lenne ha mindenki a saját házatáján nézne szét!!!!!!:-) Elgondolkodhatnának ,hogy mit kéne jobban csinálniuk!

Zso 2008.03.06. 10:21:43

Bea a legjobb! A többiek elbújhatnak
Na, jó, Soma sem rossz, csak túlságosan adja magát, kicsit sok, ahogy Benkő Dániel is mondta

csilla 2008.03.06. 12:59:14

Bea tetszett a leg jobban nekem.szerintem ö volt a leg ügyesebb!!!!!!!!!

Dina 2008.03.07. 13:59:06

szerintem is a Bea volt a legjobb,a stílusa is, közvetlen, nem játsza meg magát, Soma szerintem a nézőknek produkálta magát,amikor ő főzött és nem a vendégeinek, és a desszert roppant egyszerű volt, ebből nem derül ki, hogy tud e mást is csinálni csokiösszeolvasztás helyett.
Bea sokat dolgozott a menüvel, és én ott biztos jóllaktam volna, finomakat készített, nem extra ízek, de pont ezért jó. oszkár már nagyon uncsi a tisztaságmániájával, leromboló stílusa van. nem enne egy finom lángost papírszalvétával, mert nem jó a tálalás? ő tuti sznob. és kiváncsi lennék ő takarít és mosogat e otthon, vagy csak mástól várja el a maximumot, mert azt ugye nagyon könnyű, a pohár a vízköves víztől is lehet foltos, ettől még nem koszos.

somogyi gáborné 2008.03.07. 16:27:59

Bea volt a legügyesebb,és a legtisztább.,kár ,hogy nem igazi cigány ételt főzött,legalább megtanultam volna tőle.
Szerény volt, és nagyon kedves a nem éppen elegánsan viselkedő vendégekkel.

Marika · http://MARIKA 2008.03.07. 16:34:37

BEA-TE VOLTÁL A LEGJOBB !!!!!
GRATULÁLOK CSALÁDOM NEVÉBEN IS.
ÜDV.


süti beállítások módosítása