Vacsoracsata

az rtl uj sorozata a téma Vacsoracsata avagy hogyan főznek a hírességeink

Kereső

Egyedi keresés

AJÁNLATOK

Receptek

Utolsó kommentek

2. heti játékosok - Szavazás

2008.03.10. 16:29 - sorozat

Címkék: rtlklub szavazás vacsora csata

Ezen a héten civilek főznek:


Nagyné József Andrea

Tamás Dénes

Gáll Gyöngyi

Ötvös Andrea (Maci)

Gabrieli Richárd
 




A bejegyzés trackback címe:

https://vacsoracsata.blog.hu/api/trackback/id/tr10374507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zlovszki viktória 2008.03.10. 19:13:25

szerintem andi nagyon igényesen tálalt fel mindent nekem szimpatikus volt

guka 2008.03.11. 12:59:32

nekem nem szimpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! le vele

frux · http://vacsoracsata.blog.hu/tags/szavaz%C3%A1s 2008.03.11. 16:24:44

sztem göngyi nagyon genyó, kötekszik, gonoszkodok és mindent lehúz.
a másik miért kutat olyan helyen ahol semmi keresnivalója?
mindegy kinyer csak ne a göngyi!!!!!!!

Rikk Éva 2008.03.11. 17:27:00

Szerintem eddig az Andrea sokkal izletesebb és igényesebb menüt szervirozott. Gratulálok!!

Andyka 2008.03.11. 17:31:47

Üzenet a Versenyző Gyöngyinek!

Nagyon undorító a viselkedésed a versenytársaiddal szemben!
Te sem vagy tökéletes sőt!!!
Mit keresel egy olyan helyen ami már intim dolognak számit pl :
Andi ágya és szekrénye ,hogy gondolod,hogy másnál kutatsz?!
Kiváncsi leszek ha ezt nálad játszák el akkor mit teszel?
A te viselkedésedre nem is lehet szavakat találni!
Remélem,hogy nem te leszel aki ezt a játékot megnyered!!!!!

evyca18 2008.03.11. 18:05:39

Szerintem is így van Andyka!!!!!!!!!! egy kocsmárostól mit vársz?

Evelyn 2008.03.11. 18:58:29

Az eddigi két versenyző közül nekem az Andi tetszett a legjobban. A mai adásban a Maci csak magának főzött, és mégis ő kapta a jobb pontokat. A többi versenyző szégyelheti magát, hogy Andit alulértékelte!

eva 2008.03.12. 07:38:47

Andi öntelt nagyképü aki nem ide való, Macit sajnálom biztos finom volt a pacal dehát ez volt előirva, Gyöngyi kötekedő kekec, vajon milyen lessz remélem jól lehuzzák.

T-money 2008.03.14. 01:16:16

Maci egy dagadt disznó aki disznó módon is gondolkozik, lepontozta a ricsit, eljátsza h sír h több pontot kapjon... aki ilyen dagadt igénytelen disznó az nem csak megejelenésében, de viselkedésében, sőt kulturáltságában is ugyanilyen nulla.

foggyál le te dagadt g.ci!

Pacal??????,fúúúj, undorító. anyád nem tanított meg kezet mosni? jó h nem etted meg eddig a kutyád te zugevő... nem véletlenűl vagy csapos.. inkább maradj a pult mögött, semmi keresnivalód a konyhában!!!! neked vájú való és nem konyha!!!

(és ez a post az érzéseim tükrözi...)

orsi 2008.03.14. 09:59:51

sziasztok!andit nagyon kedvelem,mindazok ellenére,hogy nekem aki gazdag az szerintem nagyképü,de andi mindezt megcáfolta!!!!

Bambi 2008.03.14. 13:59:03

Ez a verseny már nem az ételek értékeléséről szól,hanem a rivalizálásről. Maci csak azért pontoz le mindenkit,mert nem szeretné ha más fölénybe lenne.(két szinü) Gyöngyi az örök elégedetlen. Andi,Ricsi,Dénes ők idevalóak!

T-né 2008.03.14. 22:08:39

Szerintem azért az Andi egy kissé nagyképű de néha elég jól vissza bírta magát fogni.Nekem a Maci volt a legszimpatikusabb.Nem azért mert én is szeretem a pacalt.Nem értem,hogy ha valaki még nem kóstolt meg egy ételt eddig/ÉS NEM AZÉRT MERT NEM SZERETI/ az miért ne tehetne egy próbát.Talán még meg is szeretné.Sajnos ez a játék így ebben a formában nem a leg igazságosabb.Mindenki kevés pontszámot ad a másiknak,hogy ő nyerje meg a végén.Ja!És nem utolsó sorban mindenki azt nézi milyen a másik lakása.Szerintem nem erről kellene,hogy szóljon.De azért gratulálok mindenkinek!Én végigkóstoltam volna az egészet.

xy 2008.03.15. 19:06:48

Sztem meg az Andi teljesen normális .,.miért baj az ha valakinek vannak igényei?? nekem az Ő és a Dénes vacsija tetszett legjobban , és még a Ricsié is!... a másik két nőről meg ne is beszéljünk!
a Gyöngyi egy furkálódó, kisebbségérzetű , fintorgó picsa!!!
a Macira meg nem találok szavakat....esküszöm néha már elkapcsoltam mert nem birtam hallgatni a lónyerítését!! ez a nő egy kultúrálatlan, semmi intelligenciával nem rendelkező cerkófmajom!!!!!!!!!!!!!4

piti 2008.03.15. 19:10:22

piti dagadt kurva= MACI

kétszínű lepukkant paraszt picsa.... foojjjjjjj

még lepontozza a másikat.... a nyerítös disznója!!!
jellemtelen

Vivi 2008.04.01. 17:42:50

Nekem Gyöngyi főztje tetszett nagyon! Csak mindenkinek a főztjére azt mondta,hogy " túl kemény,túl puha" de a főztje nekem tetszett! Még Ricsi főztje se volt rossz! Meg Andié! De Macié !Pfffffff neki csak a desszertje volt tűrhető!!!!!!

Regina 2008.04.01. 17:46:46

xy lehet,hogy Gyöngyi furakodó,de attól a főztje jó és nem kell azt mondani rá,hogy picsa!!!!!!!!!!!!!!!!!!


süti beállítások módosítása